Bezorginformatie

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over de bezorging en levertijden van onze producten. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. 

bezorgen en levertijd

Wat zijn de bezorgkosten?

Binnen Nederland zijn onze bezorgkosten 100 euro en

Let op: Levering van meubels op de Waddeneilanden kost € 199,-

Wie bezorgt mijn bestelde meubels?

Grote meubelen zoals kasten, tafels en banken worden op afspraak geleverd. Zodra de bestelling klaar staat, ontvang je een bevestiging per email. 2 dagen voor de bezorgdatum kun je via de orderstatus zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. In de online omgeving 'orderstatus' (rechtsbovenaan te vinden in onze webshop) kun je inloggen met jouw ordernummer en bijbehorende pincode (deze ontvang je per mail).

Wat zijn de voorwaarden bij bezorging?

Wanneer je online bestelling met onze eigen bezorgservice wordt geleverd, vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en dagdeel iemand thuis is. Indien onze bezorgers niemand thuis treffen, wordt een bedrag van € 99,- aan extra vracht- en administratiekosten in rekening gebracht. Dit bedrag moet voldaan zijn voordat de levering opnieuw plaats kan vinden.
  • Let bij aankoop van grotere artikelen goed op of deze goederen wel door bijvoorbeeld de deur of het trapgat passen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden ter plekke niet naar binnen kunnen worden gebracht. Indien dit het geval is, zijn we genoodzaakt de volledige kosten voor een verhuislift, tweede rit en extra werktijd van de bezorgers door te berekenen. De kosten van het inhuren van een verhuislift bedragen 249,- (Mocht de noodzaak pas bij levering worden geconstateerd dan bedragen de kosten € 349,-) Mocht je twijfelen over een beperkte doorgang, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bezorgafspraak nog wijzigen

Wanneer je bezorgafspraak met onze eigen bezorgservice onverhoopt niet door kan gaan, kun je deze tot 3 werkdagen voor bezorging kosteloos verzetten. Neem hiervoor contact met ons op.

Bezorgt Sensa home in heel Nederland?

Ja, online bestellingen kunnen in heel Nederland worden thuisbezorgd, óók op de Waddeneilanden. Voor het bezorgen van bestellingen op de Waddeneilanden die niet met een pakketdienst kunnen worden verstuurd, worden wel extra kosten ter hoogte van € 199,- gerekend. Wanneer dit van toepassing is, neemt onze klantenservice hierover contact met je op zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin